Zanim wyślesz formularz zapoznaj się z kodeksem!
Kliknij poniższy formularz by dodać towarzysza
~ Towarzysz ~
Kliknij poniższy formularz by dodać wilka
~Dorosły Wilk~
Lub jeśli wolisz ręczny:
Dla Dorosłego Wilka:
Zdjęcie: link do zdjęcia naszego wilka.
Autor: Podajemy autora zdjęcia
Imię: imię naszego wilka. Może być wieloczłonowe.
Autor: Podajemy autora zdjęcia
Imię: imię naszego wilka. Może być wieloczłonowe.
Przezwisko: może być to skrót imienia lub też przezwisko jakie zdobył wilk.
Myśl przewodnia: myśl, którą kieruje się nasz wilk.
Myśl przewodnia: myśl, którą kieruje się nasz wilk.
Wiek: od 2 lat do 15 lat. Gdy wilk kończy 15 lat umiera.
Urodziny: Dzień i miesiąc
Płeć: Wadera (samica) bądź basior (samiec)
Głos: podajemy link do piosenki, z której chcemy używać głosu.
Aparycja: podaj wzrost, wagę oraz ogólny wygląd naszego wilka.
Znaki szczególne: co wyróżnia naszego wilka z wyglądu
Osobowość: jaki jest nasz wilk. Minimum 100 słów.
Płeć: Wadera (samica) bądź basior (samiec)
Głos: podajemy link do piosenki, z której chcemy używać głosu.
Aparycja: podaj wzrost, wagę oraz ogólny wygląd naszego wilka.
Znaki szczególne: co wyróżnia naszego wilka z wyglądu
Osobowość: jaki jest nasz wilk. Minimum 100 słów.
Stanowisko: wybieramy ze strony ze stanowiskami
Rasa: Jeśli wilk posiada moce jest on magiczny, jeśli nie to nie magiczny.
Żywioł: podajemy żywioł naszego wilka. Max 2. Alfy mają 3.
Moce: Nie robimy z wilka bóstwa. Nie za dużo mocy. Max to 6
Żywioł: podajemy żywioł naszego wilka. Max 2. Alfy mają 3.
Moce: Nie robimy z wilka bóstwa. Nie za dużo mocy. Max to 6
Rodzina: Każdy posiada jakąś rodzinę. Możesz wypisać ją po przecinku lub napisać do każdego mały komentarz.
Partner: Jeśli ma wpisujemy. Jeśli nie piszemy ,,brak,, Można napisać kim nasz wilk jest zauroczony.
Potomstwo: jeśli posiada wypisujemy, jeśli nie to wpisujemy ,,brak,,
Historia: Historia naszego wilka. Minimum pięć zdań.
Ciekawostki: To czego nie umieściliśmy w innych punktach formularzu.
Umiejętności: (masz do dyspozycji 100 punktów na start)
Inteligencja:
Siła:
Szybkość:
Obrona:
Moce:
Właściciel: Howrse/Doggi-game/ Gmail.
Lub
Doggi-game- Portos
Partner: Jeśli ma wpisujemy. Jeśli nie piszemy ,,brak,, Można napisać kim nasz wilk jest zauroczony.
Potomstwo: jeśli posiada wypisujemy, jeśli nie to wpisujemy ,,brak,,
Historia: Historia naszego wilka. Minimum pięć zdań.
Ciekawostki: To czego nie umieściliśmy w innych punktach formularzu.
Umiejętności: (masz do dyspozycji 100 punktów na start)
Inteligencja:
Siła:
Szybkość:
Obrona:
Moce:
Właściciel: Howrse/Doggi-game/ Gmail.
Dla Szczeniaka
Zdjęcie: link do zdjęcia naszego wilka.
Autor: Podajemy autora zdjęcia.
Imię: imię naszego wilka. Może być wieloczłonowe.
Autor: Podajemy autora zdjęcia.
Imię: imię naszego wilka. Może być wieloczłonowe.
Przezwisko: może być to skrót imienia lub też przezwisko jakie zdobył wilk.
Myśl przewodnia: myśl, którą kieruje się nasz wilk. (Nie obowiązkowe gdyż to jeszcze szczeniak)
Myśl przewodnia: myśl, którą kieruje się nasz wilk. (Nie obowiązkowe gdyż to jeszcze szczeniak)
Wiek: od 2 tygodni do 2 lat. Gdy wilk kończy 2 lata staje się dorosły.
Urodziny: Dzień i miesiąc
Płeć: Wadera (samica) bądź basior (samiec)
Głos: podajemy link do piosenki, z której chcemy używać głosu. Nieobowiązkowe.
Aparycja: wzrost, waga oraz ogólny wygląd naszego wilka.
Znaki szczególne: co wyróżnia naszego wilka z wyglądu.
Osobowość: jaki jest nasz wilk. Minimum 100 słów.
Płeć: Wadera (samica) bądź basior (samiec)
Głos: podajemy link do piosenki, z której chcemy używać głosu. Nieobowiązkowe.
Aparycja: wzrost, waga oraz ogólny wygląd naszego wilka.
Znaki szczególne: co wyróżnia naszego wilka z wyglądu.
Osobowość: jaki jest nasz wilk. Minimum 100 słów.
Stanowisko: uczeń. Można dopisać przyszłe stanowisko.
Mentor: Wilk, którego nasze szczenię uwielbia i chce być taki jak on np. jeśli szczeniak chce być Kowalem jego mentorem będzie Kowal. (Nieobowiązkowe)
Mentor: Wilk, którego nasze szczenię uwielbia i chce być taki jak on np. jeśli szczeniak chce być Kowalem jego mentorem będzie Kowal. (Nieobowiązkowe)
Rasa: Jeśli wilk posiada moce jest on magiczny, jeśli nie to nie magiczny.
Żywioł: podajemy żywioł naszego wilka. Max 2. Alfy mają 3. Żywioł może być nieodkryty.
Moce: Nie robimy z wilka bóstwa. Nie za dużo mocy. Mogą być nieodkryte.
Żywioł: podajemy żywioł naszego wilka. Max 2. Alfy mają 3. Żywioł może być nieodkryty.
Moce: Nie robimy z wilka bóstwa. Nie za dużo mocy. Mogą być nieodkryte.
Rodzina: Każdy posiada jakąś rodzinę. Możesz wypisać ją po przecinku lub napisać do każdego mały komentarz.
Historia: Historia naszego szczeniaka. Nie musi być długa.
Ciekawostki: To czego nie umieściliśmy w innych punktach formularzu.
Umiejętności: (masz do dyspozycji 50 punktów ma start)
Inteligencja:
Siła:
Szybkość:
Obrona:
Moce:
Właściciel: Howrse/Doggi-game/ Gmail.
Gotowe formularze wysyłacie do mnie.
Doggi-game- Asuka
Howrse- Asiunia1232
Gmail- asiulka180203@gmail.com
Historia: Historia naszego szczeniaka. Nie musi być długa.
Ciekawostki: To czego nie umieściliśmy w innych punktach formularzu.
Umiejętności: (masz do dyspozycji 50 punktów ma start)
Inteligencja:
Siła:
Szybkość:
Obrona:
Moce:
Właściciel: Howrse/Doggi-game/ Gmail.
Gotowe formularze wysyłacie do mnie.
Doggi-game- Asuka
Howrse- Asiunia1232
Gmail- asiulka180203@gmail.com
Doggi-game- Portos
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz