Należy zapoznać się z kodeksem przed dołączeniem do naszej watahy.
~Wilczy Kodeks~
1. Postacie
1.1. Można mieć max 15 wilków.
1.2. Pamiętajmy, że musimy być aktywni.
1.3. Jeśli chcemy zgłosić nieobecność należy napisać do mnie lub administracji. W innym wypadku możesz zostać wydalony.
1.4. Inne wilki można zabijać tylko za zgodą ich właścicieli
1.5. Postacie tej samej osoby mogą pisać do siebie opowiadania, ale nie mogą być razem.
1.6. Można dołączyć do watahy szczeniakiem.
1.7. Postacie będą postarzane co miesiąc o 1 rok.
1.8. Wilk staje się gotowy do reprodukcji w wieku 3 lat.
1.9. Wilki dorastają w wieku 2 lat, w wieku roku są "nastolatkami", a umierają w wieku 15 lat.
1.10. Jeśli chcesz, by twoja postać umarła wcześniej, daj znać.
1.11. Jeśli chodzi o stanowiska można mieć dwa jeśli współgrają ze sobą
np. Wojownik + Obrońca
1.12. Postacie mogą wymieniać się lub sprzedawać swoje przedmioty, a postacie jednego właściciela mogą przekazywać sobie przedmioty między sobą.
1.11. Jeśli chodzi o stanowiska można mieć dwa jeśli współgrają ze sobą
np. Wojownik + Obrońca
1.12. Postacie mogą wymieniać się lub sprzedawać swoje przedmioty, a postacie jednego właściciela mogą przekazywać sobie przedmioty między sobą.
2. Opowiadania
2.1 Musząc mieć minimum 150 słów.
2.2. Opowiadaniu nadajemy tytuł. Np. Od Aksy CD. Miru.
2.3 Jeśli zaczynamy z kimś wątek opowiadaniu nadajemy tytuł np. ,, Od Aksy Do Meroki.’’
2.4. Na końcu opowiadania piszemy imię wilka, który ma nam odpisać np. Hero? lub <Hero?>.
2.5. Opowiadania nie mogą składać się tylko z dialogu.
2.6. Należy napisać minimum jedno opowiadanie na dwa tygodnie.
2.7. Gdy dołączasz do watahy masz trzy dni, by napisać pierwsze opowiadanie lub ciąg dalszy czyjegoś opowiadania. Jeśli tego nie zrobisz zostajesz wyrzucony.
2.8. Możemy przeklinać w opowiadaniach, ale z umiarem.
2.9. Zakazane są wątki 18+.
2.10. Raz na dwa tygodnie musimy opisać w opowiadaniu wykonywanie swojego zawodu i polowanie. Nie chcemy by wilk padł z głodu.
2.11. Opowiadania nie muszą być skierowane do konkretnej osoby. Mogą być on w formie wspomnień lub historii postaci.
2.12. Opowiadania mogą zawierać różne tytuły np. Od Medy - "Góra Wspomnień"
2.13. Jeśli chcemy zakończyć z kimś wątek na końcu opowiadania piszemy KONIEC.
2.14. Opowiadania piszemy w 1 lub 3 osobie.
2.15. Do opowiadań można dodawać zdjęcia.
2.16. Jeśli opowiadanie liczy powyżej 1000 słów, na końcu należy napisać 1000+
2.6. Należy napisać minimum jedno opowiadanie na dwa tygodnie.
2.7. Gdy dołączasz do watahy masz trzy dni, by napisać pierwsze opowiadanie lub ciąg dalszy czyjegoś opowiadania. Jeśli tego nie zrobisz zostajesz wyrzucony.
2.8. Możemy przeklinać w opowiadaniach, ale z umiarem.
2.9. Zakazane są wątki 18+.
2.10. Raz na dwa tygodnie musimy opisać w opowiadaniu wykonywanie swojego zawodu i polowanie. Nie chcemy by wilk padł z głodu.
2.11. Opowiadania nie muszą być skierowane do konkretnej osoby. Mogą być on w formie wspomnień lub historii postaci.
2.12. Opowiadania mogą zawierać różne tytuły np. Od Medy - "Góra Wspomnień"
2.13. Jeśli chcemy zakończyć z kimś wątek na końcu opowiadania piszemy KONIEC.
2.14. Opowiadania piszemy w 1 lub 3 osobie.
2.15. Do opowiadań można dodawać zdjęcia.
2.16. Jeśli opowiadanie liczy powyżej 1000 słów, na końcu należy napisać 1000+
3. Ciąża
3.1. By zajść w ciąże należy posiadać partnera i napisać opowiadanie o tym, że jest się w ciąży.
3.2. W miocie może być maks 6 szczeniąt.
3.3. Można oddać szczeniaki innym użytkownikom do kierowania.
3.4. Szczeniaki dorastają gdy skończą 2 lata. ( 2 miesiące od urodzenia )
3.5. Szczeniaki mogą pisać opowiadania.
3.6. Gdy wadera skończy 10 lat, nie może zajść w ciążę.
3.7. Ciąża u nas trwa tydzień. Jeśli formularze szczeniaków do nas nie dotrą wadera poroni
3.8. Punkty umiejętności szczeniaków są sumą punktów rodziców, która jest dzielona przez dwa i zaokrąglana do równej liczby.
3.7. Ciąża u nas trwa tydzień. Jeśli formularze szczeniaków do nas nie dotrą wadera poroni
3.8. Punkty umiejętności szczeniaków są sumą punktów rodziców, która jest dzielona przez dwa i zaokrąglana do równej liczby.
4. Chat
4.1. Szanujemy się nawzajem
4.2 Nie przeklinamy
4.3 Nie odpowiednie zachowanie zgłaszamy administracji
4.4 Nie bój się czegoś napisać. Nie gryziemy
5. Waluta
5.2 Zdobywamy je gdy wykonujemy questy, wygrywamy konkurs i jeśli powiedzenie liczy powyżej tysiąca słów.
5.3 Monety za opowiadanie liczące 1000 słów - 15 ms
5.4 Dzięki ms możemy kupywać przedmioty z Targu lub Magicznej Giełdy
5.5 By kupić przedmiot z targu należy napisać o tym opowiadanie bądź poinformować administrację o chęci zakupu.
Jeśli czegoś nie rozumiesz lub nie jesteś pewny śmiało pytaj :)
5.3 Monety za opowiadanie liczące 1000 słów - 15 ms
5.4 Dzięki ms możemy kupywać przedmioty z Targu lub Magicznej Giełdy
5.5 By kupić przedmiot z targu należy napisać o tym opowiadanie bądź poinformować administrację o chęci zakupu.
6. Questy i treningi
6.1 Questami zajmuje się administracja, jeśli masz pomysł na quest zgłoś się do jednego z jej członków.
6.2 Nagrody za wykonanie questa są przyznawane po sprawdzeniu przez administratora zgodności z tematem.
6.3 W szczególnym okresie mogą pojawić się specjalne questy więc radzimy ich pilnować, gdyż szybko znikają.
6.4 Zostają dodane treningi, w których wilk może zdobyć umiejętności.
6.5 Trening musi mieć przynajmniej 200 słów i trwa on trzy dni lub tydzień.
6.6 Opowiadaniom treningowym nadajemy tytuł: Od Aksy - 1/2/3/4/5/6/7 trening (nazwa umiejętności, którą szkolimy)
6.7 Przebieg treningów zostanie opisany w stronie z Questami i treningami.
6.4 Zostają dodane treningi, w których wilk może zdobyć umiejętności.
6.5 Trening musi mieć przynajmniej 200 słów i trwa on trzy dni lub tydzień.
6.6 Opowiadaniom treningowym nadajemy tytuł: Od Aksy - 1/2/3/4/5/6/7 trening (nazwa umiejętności, którą szkolimy)
6.7 Przebieg treningów zostanie opisany w stronie z Questami i treningami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz