30 grudnia 2018

Nowa Wadera! Oto Kowal - Amerdill



~Autor Kangi(właściciel wilka)~
Imię: Amerdill
Przezwisko: Mer
Myśl przewodnia: "Co mnie nie zabije, niech lepiej już wykryje sobie nagrobek"
Wiek: 6 lat
Urodziny: 5 sierpnia
Płeć: Wadera
Głos:  Confident- Demi Lovato
Aparycja:
Wzrost: 73 cm
Waga: 34
Wygląd ogólny: Jest to młoda wilczyca o delikatnej budowie oraz umaszczeniu w odcieniach szarości, z duzą ilością ciemniejszych oraz jasniejszych pręg i plam. Na głowie oraz przy ogonie dłuższe, sztywnie kępy sierści utworzyły coś na wzór piór. Posiada ona gęstą grzywnę w kolorze granatowym z przejściem w lazur. Sierść na jej ogonie układa się w fale o kolorze identycznym jak na grzywie. Jej oczy oraz poduszki łap mają kolor wzburzonego morza.
Znaki szczególne: Wyróżnia się ona z powodu nietypowej barwy swojej grzywy.
Osobowość: Mer jest wesołą, przyjacielską i kochającą żarty waderą. Zawsze rozpiera ją energia, a z pewnością w towarzystwie najbliższych przyjaciół. Niektórzy z nich twierdzą, że jest lekko szalona. Kocha ona podróżować, a najbardziej w rejony morskie, otwarte wody to dla niej istny raj. Mogłoby się wydawać, że jest bezbronna, ale mimo swojego niewinnego wyglądu potrafi ona bez większych problemów pokonać niejednego rosłego wilka. W razie zagrożenia potrafi przejąć inicjatywę i z zimną krwią prowadzić walkę. Uwielbia ona pokazywać innym na co ja stać oraz, że jej atutami nie jest tylko ładne futerko. Jest wytrwała w swoim zdaniu, bywa uparta, dla rodziny i przyjaciół byłaby wstanie zabić albo sama zginąć. Często zaskakuje innych swoim zachowaniem, a do tego jest lekką romantyczką.
Stanowisko: Kowal
Rasa: Magiczny
Żywioł: Woda oraz ogień
Moce:
- potrafi oddychać pod wodą do trzech godzin, a także nigdy nie marznie nawet w lofowatej wodzie
- rozumie mowę niektórych morskich stworzeń
- potrafi tworzyć na wodzie spore wiry
-pływa owiele szybciej niż najlepiej wytrenowane wilki
- umie sprawić aby jej łapy rozgrzały się do bardzo wysokich temperatur, do tego są wtedy twarde niczym stal
Rodzina: Matka- Eklipsa
Ojciec- Rotol
Rodzeństwa nie miała
Partner: Nie ma, ale z chęcią pozna jakiegoś szarmanckiego wilka, o ile stanie się on dla niej ważniejszy niż morze.
Potomstwo: Nie posiada
Historia: Urodziła się ona w niewielkiej watasze poza tą krainą. Wilki mieszkające w niej były wspaniałymi alhemikami oraz rzemieślnikami. Dzieciństwo pamięta jak szczęśliwe, wychowali ją razem rodzice. Matka Eklipsa, która była wojowniczką oraz ojciec Rotol będący kowalem. Mer od szczeniaka przejawiała spore zdolności rzemieślniczemimo, że jej rodzicą się to nie podobało. Panował tam zwyczaj, że wadera nie może zostać kowalem, dlatego próbowali oni namówić ją na inne specjalizacje. Jednak w niczym innym nie sprawdzała się ona tak dobrze. Potajemnie uczyła się sztuki kowalstwa u jednego z największych tamtejszych mistrzów, kiedy rada watahy się o tym dowiedziała , zdenerwowana niesubordynacją młodej wilczycy zdecydowała się wydalić ją oraz jej mentora z watahy. Amerdill została wraz ze swoim nauczycielem do zakończenia swoich nauk, a później wyruszyła odnaleźć swoje własne miejsce na ziemi, po drodze poznając wiele wspaniałych wilków oraz innych stworzeń.
Ciekawostki - Mer raz zaprzyjaźniła się z pewnym leviatanem
Umiejętności
inteligencja: 45
Siła: 20
Szybkość: 10
Moc: 15
Obrona: 10
Właściciel: Doggi-Game: Portos


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz